Mert a mi közösségünk fogyasztja a reklámokat is. Sőt ezekből tájékozódik. A Facebook közösségeink tele vannak olyan megszólalásokkal, amelyekben konkrét termékeket vagy szolgáltatásokat “elemzünk ki”. A magazin oldalon lehetőséged van, hogy megszólítsd ezt a közösséget – és ők figyelni is fognak rád.
anya él Magyarországon
Minden terméktípus esetén a családokban az anyák az elsődleges döntéshozók, például:
Az elsődleges eszközük a mobiltelefon és a közösségi oldalak, valamint az általuk ismert portálok.
59% tájékozódik az internetről vásárlás előtt
83%-nak van állandó internet kapcsolata
3 órát böngésznek naponta több részletben
Tudjuk, hogy mikor és mit szeretnének olvasni. Ezért magas affinitású közönséget hozunk létre, közel nulla vakszórással a teljes anya társadalmon belül a közösségi média oldalaink és a portáljaink segítségével.
Közösségi felületeinken havonta 1,2 milliós eléréssel, magazinkainkban havonta 560 ezer fős eléréssel rendelkezünk. TV műsorunk, rendezényünk és termékünk hamarosan indul.
28–49 éves
Nő
Legalább középfokú végzettségű
Városi
Családorientált, gyermeke van vagy várja
Aktív életvitelt folytat, társasági életet él (online is)
Világra nyitott, érdeklődő
Rendszeresen internetezik
Rosszanya – amikor anya elveszti a fonalat
Anyakurtizán – az anyában tomboló nő
Anyaszolga – ház, tartás
Doktoranya – mert nincs lehetetlen
Anyatest – belül egy bombázó lakik
Anyavállalat – karrier, siker, csillogás
Zöldanya – bio, vegán, geo, klíma
Hősanya – megmentünk mindenkit
Kultanya – irodalom, film, színház
Anyamenü – gyors ebédek, csábító falatok
Az Anyamagazin nőknek szól. Azaz nem csak babavárásról, pelenkázásról, ultrahang képekről, hanem a NŐ-ről is, aki az ANYÁBAN lakik. Ezért az olvasóink minden olyan termékről szívesen hallanak, amely a gyerekeik számára hasznos, ráadásul ezt széles korosztályban, azaz a 0-3, 3-6, 6-12, 12-16 korosztályban egyaránt, és mellette olyan termékeket és szolgáltatásokat is szívesen fogyasztanak, amely a nőiségük megélésben segíti őket.
Olvasd el egyik-másik cikkünket, és biztosak vagyunk benne, hogy érezni fogod: ez a nőknek szóló hirdetések helye.
Elsősorban a branded content (natív) típusú megjelenést ajánljuk, mert ez az hirdetés típus, amely miközben segít neked egy közösség számára érdekessé tenni a termékedet/szolgáltatásodat, ugyanakkor nem letolni igyekszik azt a torkunkon, hanem szóba áll velünk. A branded content kvázi olyan, mint amikor két nő arról beszélget, hogy kinek milyen pasi tetszik vagy hogy hol veszik a bio mandulatejet. Az ilyen tartalmakat megírhatod te is, de ránk is bízhatod.
A bannerek, grafikus hirdetések kora lassan lejár, mert számos böngésző eleve letiltja, ezzel együtt van erre is lehetőséged. Minden banner típust tudunk fogadni, és megoldjuk, hogy a responsive design-ú oldalunkon jól mutasson.
Böngészd át a hirdetéstípusainkat, és beszéljünk arról, hogy hogyan tudod eljuttatni az ország első NŐanyáknak szóló olvasótáborához az üzeneted.
Az anyamagazin hírfolyamában megjelenő tartalom (cikk, video), amely nem egy konkrét cégről, termékről szól, azonban olyan tartalom, amely a hirdető témájával kapcsolatos. A BC típusú cikkben közsszolgálati tartalomba ágyazva megjelenhet a hirdető mint szakértő vagy a termék, mint példa. Garantált megjelenés mennyiséget adunk.
Konkrét ajánlatot vagy terméket, vállalkozást bemutató tartalom amelynek célja egy adott termék vagy szolgáltatás értékesítésének támogatása. Ezek a tartalmak (X) jelzéssel kerülnek ki, de ugyanúgy viselkednek mint a szerkesztőségi tartalmak. Garantált megjelenés mennyiséget adunk.
Az ANYAmagazin partnere az Ads Interactive, Magyarország egyik meghatározó sales housa, amelynek csapata felkészülten segít a kampányok megtervezésében és hatékonyságának maximalizálásában.
TELEFON: +36/1-898-25-77
EMAIL: sales@adsinteractive.hu
WEB: adsinteractive.hu
Nagy méretű banner, amely HTML5 és statikus hirdetések megjelenítésére egyaránt alkalmas.
Egy 300px széles és 250px magas statikus, vagy HTML5 banner, ami szinte bármilyen platformon futtatható.
Statikus és HTML5 hirdetések megjelenítésére egyaránt alkalmas 970 px széles banner.
Folyamatosan lejátszott ismétlődő videós hirdetés, ami a cikkek törzsszövegébe ágyazva jelenik meg.
A kiválasztott hirdetési zónákban egy Youtube videó jelenik meg.
Görgetéskor is az oldal alján maradó videós hirdetés, ami nagyban nyílik meg, ha fölé viszik az egeret.
Két egymáson elhelyezett képből álló hidetés. Az egyik görgetés után áttetszővé vállik.
Görgetésre újabb elemek úsznak be az oldal tetején található képre
Mobil eszközökön a tartalom görgetése közben láthatóvá váló hirdetés.
Kiadó: Anyamédia kft.
(székhely: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula u. 40., ASZ: 32026209-2-41)
Kiadásért felelős személy: Barát Hella
Email: hello@anyamagazin.hu
Telefon: +36 1 501 3463
Hirdetés: +36 30 489 1212
ANYAmagazin © 2022