web analytics
2022, 28 szeptember, szerda

Hirdetési lehetőségek

Miért hirdess nálunk?

Mert a mi közösségünk fogyasztja a reklámokat is. Sőt ezekből tájékozódik. A Facebook közösségeink tele vannak olyan megszólalásokkal, amelyekben konkrét termékeket vagy szolgáltatásokat “elemzünk ki”. A magazin oldalon lehetőséged van, hogy megszólítsd ezt a közösséget – és ők figyelni is fognak rád.

2.584.158

anya él Magyarországon

A háztartások vásárlási döntéseinek 85%-át hozzák meg az anyák.

Minden terméktípus esetén a családokban az anyák az elsődleges döntéshozók, például:

élelmiszer

egészségügyi termékek és szolgáltatások

utazás és szabadidő

férfiaknak szóló termékek

Az anyák az internetről tájékozódnak.

Az elsődleges eszközük a mobiltelefon és a közösségi oldalak, valamint az általuk ismert portálok.

59% tájékozódik az internetről vásárlás előtt

83%-nak van állandó internet kapcsolata

3 órát böngésznek naponta több részletben

Az ANYAmagazint anyák készítik az anyáknak.

Tudjuk, hogy mikor és mit szeretnének olvasni. Ezért magas affinitású közönséget hozunk létre, közel nulla vakszórással a teljes anya társadalmon belül a közösségi média oldalaink és a portáljaink segítségével.

ELÉRÉS

Közösségi felületeinken havonta 1,2 milliós eléréssel, magazinkainkban havonta 200 ezer fős eléréssel rendelkezünk. TV műsorunk, rendezényünk és termékünk hamarosan indul.

SOCIAL | 1200 k
MAGAZIN | 200 k
TV
ESEMÉNY
TERMÉK
woman carrying baby with two ladies beside her smiling

Célcsoport

28–49 éves

Legalább középfokú végzettségű
Városi
Családorientált, gyermeke van vagy várja
Aktív életvitelt folytat, társasági életet él (online is)
Világra nyitott, érdeklődő
Rendszeresen internetezik

opened book with pink flower on top near filled ceramic mug

Rovatok, témák

Rosszanya – amikor anya elveszti a fonalat
Anyakurtizán – az anyában tomboló nő
Anyaszolga – ház, tartás
Doktoranya – mert nincs lehetetlen
Anyatest – belül egy bombázó lakik
Anyavállalat – karrier, siker, csillogás
Zöldanya – bio, vegán, geo, klíma
Hősanya – megmentünk mindenkit
Kultanya – irodalom, film, színház
Anyamenü – gyors ebédek, csábító falatok

HATÉKONY KOMMUNIKÁCIÓ

Mit hirdess az Anya Magazinon?

Az Anyamagazin nőknek szól. Azaz nem csak babavárásról, pelenkázásról, ultrahang képekről, hanem a NŐ-ről is, aki az ANYÁBAN lakik. Ezért az olvasóink minden olyan termékről szívesen hallanak, amely a gyerekeik számára hasznos, ráadásul ezt széles korosztályban, azaz a 0-3, 3-6, 6-12, 12-16 korosztályban egyaránt, és mellette olyan termékeket és szolgáltatásokat is szívesen fogyasztanak, amely a nőiségük megélésben segíti őket.

Olvasd el egyik-másik cikkünket, és biztosak vagyunk benne, hogy érezni fogod: ez a nőknek szóló hirdetések helye.

Hogyan hirdess az ANYA Magazinon?

Elsősorban a branded content (natív) típusú megjelenést ajánljuk, mert ez az hirdetés típus, amely miközben segít neked egy közösség számára érdekessé tenni a termékedet/szolgáltatásodat, ugyanakkor nem letolni igyekszik azt a torkunkon, hanem szóba áll velünk. A branded content kvázi olyan, mint amikor két nő arról beszélget, hogy kinek milyen pasi tetszik vagy hogy hol veszik a bio mandulatejet. Az ilyen tartalmakat megírhatod te is, de ránk is bízhatod.

A bannerek, grafikus hirdetések kora lassan lejár, mert számos böngésző eleve letiltja, ezzel együtt van erre is lehetőséged. Minden banner típust tudunk fogadni, és megoldjuk, hogy a responsive design-ú oldalunkon jól mutasson.

TARTS VELÜNK

Böngészd át a hirdetéstípusainkat, és beszéljünk arról, hogy hogyan tudod eljuttatni az ország első NŐanyáknak szóló olvasótáborához az üzeneted.

Branded Content

Az anyamagazin hírfolyamában megjelenő tartalom (cikk, video), amely nem egy konkrét cégről, termékről szól, azonban olyan tartalom, amely a hirdető témájával kapcsolatos. A BC típusú cikkben közsszolgálati tartalomba ágyazva megjelenhet a hirdető mint szakértő vagy a termék, mint példa.

PR cikk

Konkrét ajánlatot vagy terméket, vállalkozást bemutató tartalom amelynek célja egy adott termék vagy szolgáltatás értékesítésének támogatása. Ezek a tartalmak (X) jelzéssel kerülnek ki, de ugyanúgy viselkednek mint a szerkesztőségi tartalmak.

gyerekjáték, gyerek a háznál, jelek, nyomok, anyaság

Bannerek, és egyéb hagyományos megjelenések

Az ANYAmagazin partnere az Ads Interactive, Magyarország egyik meghatározó sales housa, amelynek csapata felkészülten segít a kampányok megtervezésében és hatékonyságának maximalizálásában.

Kapcsolat

TELEFON: +36/1-898-25-77
EMAIL: sales@adsinteractive.hu
WEB: adsinteractive.hu

Néhány, a hirdetési formátumok közül

Válogass az Ads Interactive változatos hirdetési formátumai közül szabadon!

IAB Billboard

Nagy méretű banner, amely HTML5 és statikus hirdetések megjelenítésére egyaránt alkalmas.

Rectangle

Egy 300px széles és 250px magas statikus, vagy HTML5 banner, ami szinte bármilyen platformon futtatható.

Super Leaderboard

Statikus és HTML5 hirdetések megjelenítésére egyaránt alkalmas 970 px széles banner.

In-Article Video

Folyamatosan lejátszott ismétlődő videós hirdetés, ami a cikkek törzsszövegébe ágyazva jelenik meg.

YouTube Video

A kiválasztott hirdetési zónákban egy Youtube videó jelenik meg.

Footer Video Banner

Görgetéskor is az oldal alján maradó videós hirdetés, ami nagyban nyílik meg, ha fölé viszik az egeret.

Scrollfade

Két egymáson elhelyezett képből álló hidetés. Az egyik görgetés után áttetszővé vállik.

Parallax Sticky

Görgetésre újabb elemek úsznak be az oldal tetején található képre

Scroll Reveal

Mobil eszközökön a tartalom görgetése közben láthatóvá váló hirdetés.